WYDANIE WYPISU, WYPISU I WYRYSU, WYRYSU Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
WYDANIE WYPISU, WYPISU I WYRYSU, WYRYSU Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
I Podstawa prawna
-
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia wykonawcze
-
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
II Wymagane dokumenty
Wniosek, który można składać na 4 sposoby:
- Skorzystać z aplikacji i-wniosek dostępnej pod adresem: https://ikonto.powiat.bedzin.pl/#/login?origin=iwniosek.
- Pobrać wnioski, wypełnić elektronicznie i wysłać poprzez platformę ePUAP.
- Pobrać wnioski, wydrukować, wypełnić, podpisać i wysłać pocztą tradyyjną.
- Przyjść do siedziby Starostwa Powiatowego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17, II piętro pokój 225.
Osoba nie będąca właścicielem lub też osobą władającą do uzyskania danych z operatu ewidencyjnego powołuje się we wniosku na interes prawny tj. odpowiedni przepis prawa materialnego i dołącza do wniosku stosowny dokument uwiarygodniający potrzebę pozyskania danych np.:
- pośrednik w obrocie nieruchomościami - umowę, która określa zakres czynności;
- rzeczoznawca majątkowy - uprawnienia zawodowe;
- osoba fizyczna lub prawna - wezwanie z Sądu lub organu;
- oryginał pełnomocnictwa od osoby posiadającej interes prawny (wraz z odpowiednią opłatą skarbową w wysokości 17 zł).
Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa
III Miejsce załatwienia spraw
Referat Ewidencji Gruntów - pokój 225
tel. 032/ 36 80 766
email: adudala@powiat.bedzin.pl , w dniu: 02‑07‑2009 12:53:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|